VABILO
na delavnico
Oblikovanje identitete in strategije blagovne znamke ter digitalnih kanalov komunikacije
Kdaj:
16. 3. 2022 od 12:00 – 16:00
Trajanje izvedbe: 4 ure
Kje: ZOOM
Predavateljica:
Maja Lapajne, Digitalni marketing za srčne podjetnike. Kreativka, ustvarjalka z 20 letnimi izkušnjami s področja digitalnega marketinga.
Vsebina:
Delavnica je prilagojena potrebam podjetnikov in majhnih podjetij, ki želijo na trgu prodreti s pomočjo digitalne komunikacije. V času koronavirusa je digitalni marketing postal nuja za vsa podjetja, če želijo na dolgi rok preživeti in biti uspešna. Hkrati ta podjetjem omogoča, de se hitreje in bolj neposredno povežejo s svojimi idealnimi kupci, hitreje dobijo povratne informacije o svojem poslu in so zato bolj konkurenčna.
Cilja delavnice sta dva:
1. Oblikovanje trdnih marketinških temeljev s postavitvijo blagovne znamke (oblikovanje elementov preprostega brandbooka)
2. Izbor najprimernejših digitalnih kanalov komunikacije
Izobraževanje je prepletanje teoretičnega in praktičnega dela, kjer bodo udeleženci po korakih skozi izobraževanje gradili osnove marketinga in blagovne znamke po principu ledene gore:
1. OBLIKOVANJE IDENTITETE BLAGOVNE ZNAMKE
Nevidni del ledene gore predstavlja temelje uspešnega marketinga, kjer bomo skozi praktične vaje postavili svoj namen, opredelili idealne ciljne skupine, analizirali konkurenco ter oblikovali ponudbo (izdelke/storitve), ki bo v najboljši meri reševala problem naše ciljne skupine. Na podlagi vseh teh inputov bomo nato oblikovali identiteto blagovne znamke, ki je osnova za naslednji korak in se izraža s 5 opisi in 5 čustvi, ki želimo, da jih naša stranka začuti v prvih 5s, ko pride v stik z nami, našo komunikacijo.
2. OBLIKOVANJE STRATEGIJE BLAGOVNE ZNAMKE
Vidni del ledene gore izhaja in gradi na prvem, nevidnem delu, na identiteti. Naučili se bomo, kako izberemo vidne elemente naše komunikacije, ki bodo izražali našo osebnost in tako pritegnili prave ljudi, to je našo idealno ciljno skupino. Naučili se bomo kako določimo in izberemo svoje barve, tipografijo, ime, slike in logotip.
3. IZBOR ZA NAS NAJPRIMERNEJŠIH DIGITALNIH KANALOV KOMUNIKACIJE
Glede na to, kdo je naša ciljna skupina, v kateri fazi nakupnega procesa se nahajajo, kaj počne naša konkurenca, kaj je naša ponudba, v tem koraku udeleženci izberejo najprimernejše kanale komunikacije. Predstavili bomo 8 za mala podjetja najbolj zanimivih digitalnih kanalov komunikacije in njihove značilnosti (spletna stran, družbena omrežja, e-mail marketing, PPC, vsebinski marketing in SEO, marketing od ust do ust, video marketing, sodelovanje z vplivneži).
Celotno izobraževanje je zastavljeno zelo praktično in brez težkih izrazov, brez potrebnega marketinškega predznanja, po principu primi in nesi, da boste lahko v praksi takoj začeli bolj profesionalno in samozavestno graditi svojo spletno prisotnost. Pomagali vam bomo, da s pravimi, enostavnimi koraki zgardite trdne temelje svoje blagovne znamke po samem izobraževanju, ter tako s samozavestno, profesionalno digitalno komunikacijo stopite v srca in denarnice svojih idealnih kupcev.
Način dela:
Usposabljanje bo potekalo preko ZOOM orodja in bo praktično naravnano.
Ob nezadostnih prijavah si pridržujemo odpovedati delavnico.
Prijave zbiramo do 15.3.2022 do 12:00. Izvedba je omejena na 40 udeležencev.
Prijavo oddajte na povezavi:
Prijavljeni boste na dan pred dogodkom prijeli povezavo in na vaš e-naslov, ki ga boste navedli ob prijavi.
Veselimo se srečanja z vami!
Tomaž Stojanović, mag. posl. ved
NEC, Cerknica; SPOT Svetovanje PNR
Operacija je sofinancirana s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija, javna agencija.